Sunday, July 10, 2011

SAPA KATA PDRM KEJAM????

DAH LA MENYUSAHKAN ORANG RAMAI LEPAS TU DAPAT MAKAN SEDAP-SEDAP.SIAP SPECIAL MEDICAL...SAPA KATA KERAJAAN TU KEJAM.TU LA AKIBAT MENDENGAR CAKAP-CAKAP PENGKHIANAT NEGARA TANPA BERFIKIR DAN SELIDIK KORANG YANG JADI MANGSA.MALAUN2 ATAS TU TERLEPAS.KALAU KAT NEGARA LAIN TERUK DAH KO KENA BELASAH NGAN POLIS.SETIAP MANUSIA ADA KELEMAHAN NAK TEGUR PUN BUKAN CARA MACAM INI.BUDAYA DEMONSTRASI ALA BARAT YANG DITIRUNYA.DENGAR LA CAKAP KEPALA YAHUDI TU..

gambar2 dipetik daripada wan_pzm@yahoo.com

LAYANAN ISTIMEWA... Laman Facebook Polis Diraja Malaysia (PDRM) memaparkan gambar-gambar yang menunjukkan kesemua mereka yang ditangkap diambil keterangan oleh pegawai dan anggota yang bertugas dalam keadaan tenang dan selesa. Mereka turut disediakan juadah di bawah khemah yang disediakan.Pakcik ketayap tu dah tua-tua duduk rumah berzikir lagi baik..emmmmm budaya orang melayu memang macam tu..
PETALING JAYA: Jika di sekitar ibu kota, para penyokong perhimpunan haram sama ada Bersih 2.0 atau Patriot perlu berdepan dengan meriam air dan gas pemedih mata sebelum ditangkap oleh polis, namun situasi itu berbeza sebaik sahaja mereka tiba di pusat tahanan sementara dekat sini.


Pusat tahanan sementara berkenaan bertempat di Pusat Latihan Polis (Pulapol) Jalan Semarak.


Hampir 650 orang termasuk wanita yang ditahan kerana terlibat dengan perhimpunan haram terbabit diberi layanan istimewa sebaik tiba di pusat berkenaan


Pegawai perubatan turut ditugaskan untuk mereka yang tidak sihat atau cedera.kalau kat barat mati katok la ko ingat nak bagi perubatan percuma senang2..


Laman Facebook Polis Diraja Malaysia (PDRM) memaparkan gambar-gambar yang menunjukkan kesemua mereka yang ditangkap diambil keterangan oleh pegawai dan anggota yang bertugas dalam keadaan tenang dan selesa.

Mereka turut disediakan juadah di bawah khemah yang disediakan.


Kerajaan tahu ramai demonstrasi orang islam sebab tu diberikan kemudahan solat.bukti kerajaan prihatin terhadap agama islam.kurop x kurop pemimpin tu datang pada kelemahan manusia tu..ala pemimpin korang pun korup gak sebab tu ramai yang rumah batu besar gak.hakikatnya sesiapa yang jadi YB pakcik kayoooooo

No comments: